Hyvä sukuseuran jäsen!

Tervetuloa
kesäkokoukseemme Saloon lauantaina 5.8.2023.
Kokoukseen osallistujien tulee ilmoittautua 21.7. mennessä alla
olevien ohjeiden mukaisesti. Sukukokouksen asialistalla ovat
sääntömääräiset asiat.
Kokouksen ohjelma ja esityslista löytyvät tästä

- Sukutapaamisen yhteydessä on myynnissä sukuseuramme tuotteita: T-pai­toja, kangaskasseja, kuivamustekyniä,
avaimenperiä, lippiksiä, kynttilöitä, mukeja, adresseja ja Sotkamon Tervot -sukukirjoja.

- Seuran toiminnan tukemiseksi sukukokouksen yhteydessä järjestetään arpajaiset, ja toivomme niihin arpajaisvoittoja kokoukseen osallistujilta.

- Seuran toimintaa voi myös tukea tekemällä lahjoituksen sukuseuran tilille FI53 5324 0940 0047 71.

- Jäsenlehteemme Tervaksiin toivomme kirjoituksia ja kuvia. Perhepalstalla julkaisemme tietoja ja kuvia suvun jäsenten juhlahetkistä (kaste, häät ja muut merkkipäivät).
Lähettäkää aineisto lokakuun puoliväliin mennessä osoitteeseen kirsti.tervo(a)gmail.com.

Tervetuloa Salon kokoukseen!

Sukukokous 31.7.2022 Oulussa

Sukukokous 2021 pidetään Kajaanissa lauantaina 31. heinäkuuta

Tiedot kokouksesta (kutsu, ohjelma, ilmoittaminen ja esityslista) löydät klikkaamalla tästä

Tervetuloa!

Sukukokous 15.8.2020 Paltamossa

Tervetuloa kesäkokoukseemme Paltamon Mieslahteen Kainuun Opistolle lauantaina 15.8.2020. Joudumme pitämään tämän kokouksemme eri aikaan ja erilaisena kuin viime kesänä suunnittelimme. Syynä on tietenkin keväällä alkanut koronapandemia. Koronarajoitukset ovat vaikeuttaneet sukukokousohjelman valmistelua ja tästä syystä seuramme hallitus on päättänyt siirtää kokouksen ajankohtaa ja pitää tämänvuotisen kokouksen yksipäiväisenä.

• Kokouksessa noudatamme koronapandemian takia voimassa olevia tai suositeltuja hygienia– ja turvaväliohjeita. Samasta syystä pyydämme kaikkia kokoukseen osallistujia ilmoittautumaan 8.8. mennessä ja kertomaan samalla ruokailuun osallistumisestaan sekä mahdollisista erityisruokavaliosta. Ilmoittautumiset sähköpostilla sukutervotervonen@hotmail.com TAI puhelimitse soittamalla / tekstiviestillä 040 828 3652/Timo Tervo.
  • Sukutapaamisen yhteydessä on myynnissä seuran tarvikkeita: T-pai­toja, kangaskasseja, kuivamustekyniä, avaimenperiä, lippiksiä, kynttilöitä ja mukeja. Seuran tuottamat sukukirjat - Jaalangan Tervoset ja Sotkamon Tervot - ovat tietenkin myös saatavana.
  • Seuran toiminnan tukemiseksi vuosikokouksen yhteydessä pyritään järjestämään arpajaiset, ja toivomme niihin arpajaisvoittoja kokoukseen osallistujilta.
  • Jäsenlehteemme Tervaksiin toivomme kirjoituksia ja kuvia. Perhepalstalla julkaisemme tietoja ja kuvia suvun jäsenten juhlahetkistä (kaste, häät ja muut merkkipäivät). Lähettäkää aineisto lokakuun puoliväliin mennessä osoitteeseen kirsti.tervo@gmail.com.

Muistattehan, että tulette vain oireettomana paikalle. Kokouspaikalla on käsidesiä, mutta
kasvomaskit täytyy jokaisen tuoda itse, jos niitä haluaa käyttää. Suomen viranomaisten koronaohjeita on syytä kaikkien noudattaa Suomessa. Ulkomailta mahdollisesti tulevien
jäsentemme on otettava kokoukseen osallistumisessaan huomioon myös oman maansa
rajoitukset ja ohjeet.

Tervetuloa Paltamon kokoukseen! Terveisin Hallitus

Aika: lauantai 15.8.2020

Paikka: Kainuun Opisto (https://www.kainuunopisto.fi/)

Osoite: Tahvintie 4, 88380 Mieslahti, puh. 0400 731 305

Ilmoittautumiset sukukokoukseen ja ruokailuun 8.8.2020 mennessä

sähköpostitse sukutervotervonen@hotmail.com tai

puhelimitse soittamalla tai tekstiviestillä 040 828 3652/Timo Tervo.

Majoitus: Kainuun Opistolla on mahdollisuus myös majoittumiseen, hinta 60 euroa/ yö/ 2 hh.
Majoitusvaraukset Sinikka Korhoselle p. 044 2990 826 tai sinikka.korhonen@kainuunopisto.fi

klo 11.00 Ilmoittautuminen ja myyntitoiminta

klo 12.00 Lounas (13 €/hlö, omakustanteinen - lohikeitto)

klo 12.45 Valokuvaus

klo 13.00 Vuosikokous

klo 14.30 Päätöskahvit, seura tarjoaa

---------------------------------------------------------------

Jäsenet saavat tarkennetun kutsun oman valintansa mukaisesti maapostilla tai sähköpostilla kesäkuussa. Muistathan päivittää osoite- ja sähköpostin yhteystietosi, jotta viestimme tavoittavat Sinut.

Tyhjennä sähköpostisi tarpeettomista viesteistä, että yhteydenottomme mahtuu sähköiseen postilaatikkoosi.

----------------------------------------------