Tervakset-lehti

Pääset lukemaan sen tästä

Tervakset-lehden paperiversio on maksullinen

Joulukuussa 2023 ilmestyvän Tervakset-lehden paperiversio on tänäkin vuonna
maksullinen ja sen hinta on 10 €/lehti. Lehden nettiversio on ilmainen ja se on luettavissa tai kopioitavissa nettisivuiltamme osoitteesta https://www.tervo-tervonen.fi.

Jos
haluat lehden painettuna ja postitse toimitettuna, lehti on maksettava
etukäteen 31.7.2023 mennessä sukuseuran tilille FI53 5324 0940 0047 71.
Merkitse viestikenttään Tervakset 2023, oma nimesi ja osoitteesi. Jos olet vuosijäsen, maksa lehti samalla laskulla
jäsenmaksusi kanssa ja käytä viestikentän sijasta omaa viitenumeroasi.

Jos tilaat paperi-Tervakset itsesi
lisäksi/sijasta jollekin muulle, ilmoita tämän toisen henkilön nimi ja
osoitetiedot seuran sihteerille Marjatta Mankiselle (sähköposti
sihteeri/a)tervo-tervonen.fi
tai puh. 040 865 2500). Tervaksien
painosmäärä riippuu etukäteen maksettujen lehtien määrästä

Vuoden 2022 Tervakset-lehti on julkaistu. Verkkolehden pääset lukemaan tästä linkistä:

Vuoden 2021 Tervakset-lehti on julkaistu. Paperilehti on toimitettu sen tilanneille sekä lehteen materiaalia toimittaneille. Verkkolehden pääset lukemaan tästä linkistä:

Tervakset-lehden paperiversio muuttuu maksulliseksi.
Joulukuussa 2021 julkaistavan Tervakset-lehden paperiversion hinta on 10 €/lehti.
Jos haluat lehden painettuna ja postitse toimitettuna, lehti on maksettava etukäteen 31.7.2021
mennessä sukuseuran tilille FI53 5324 0940 0047 71. Merkitse viestikenttään Tervakset 2021,
oma nimi ja osoite. Jos olet vuosijäsen, maksa lehti samalla laskulla jäsenmaksusi kanssa ja käytä
viestikentän sijasta omaa viitenumeroasi.
Jos tilaat paperi-Tervakset itsesi lisäksi/sijasta jollekin muulle, ilmoita tämän toisen henkilön nimi
ja osoitetiedot seuran sihteerille Marjatta Mankiselle (sähköposti sihteeri@tervo-tervonen.fi tai
puh. 040 865 2500). Tervaksien painosmäärä riippuu etukäteen maksettujen lehtien määrästä.
Tervakset-lehti julkaistaan kuten ennenkin seuran nettisivuilla (https://www.tervo-tervonen.fi).
Nettisivujen kautta lehden voi kopioida tai lukea ilmaiseksi.

Tervakset-lehteen toivotaan jäseniltä kirjoituksia, runoja, vanhoja valokuvia ja muuta sisältömateriaalia.

Tervakset-lehteä koskevissa asioissa ota yhteys sukuseuran esimieheen tai sihteeriin, katso yhteystiedot Hallitus-sivulta.

kansi2012.jpgkansi2011.jpgkansi2010.jpgkansi2009.jpgkansi2008.jpg

Lataa Tervakset-lehti luettavaksesi (*):